יבוא ושיווק מכונות לתעשייה

חברת טופז מסחר ושירותים מעסיקה צוות מקצועי בעל נסיון של למעלה מ-30 שנה בתעשיית המתכת ויבוא ושיווק מכונות לתעשייה. אנו מקפידים על העסקת צוות טכנאים מנוסה ומיומן, העובר הכשרה אצל היצרניות המובילות בעולם. כל אחד מאנשי הצוות עובר חפיפה תקופתית, ואנו דואגים שיכיר את התקלות השכיחות ויחזיר את המכונה לתפקוד תקין בפרק הזמן הקצר ביותר.

OUR TOP BRANDS

עובדים עם המותגים הטובים בעולם!

בין אם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר לקניית מוצרים או בשירות טכנאים ופתרון תקלות – הגעת למקום הנכון. החברה שלנו, המשרתת בנאמנות קהל לקוחות מגוון למעלה משלושה עשורים, תשמח להפוך גם אותך ללקוח מרוצה. כל השירותים שלנו ניתנים מתוך ידע מקצועי רחב וניסיון רב.

TOPAZ

איכותי, מקצועי, טכנולוגי!

מה כדאי לכם לדעת על צוות טופז מסחר ושירותים?

Our Services

שירותי החברה

שירותי אחזקה ותיקון

חברת טופז מסחר ושירותים מעסיקה צוות טכנאים מנוסים שעוברים הכשרה אצל יצרניות המכונות הגדולות בעולם. אנו מקפידים שכל אחד מאנשי הצוות יעבור חפיפה תקופתית, יכיר את התקלות הנפוצות ויעשה הכל על מנת להחזיר את המכונות שלך לפעילות תקינה בתוך זמן קצר ככל האפשר.אנו מציעים פתרונות שירות, אחזקה ותיקון לכל סוגי המכונות ואנו מזמינים אותך לקבל מאתנו הצעת מחיר מסודרת.

יבוא ושיווק מכונות

מקפידים על מכונות בסטנדרטיים הגבוהים ביותר
מכונות לענף המתכת ותעשיית הפח נדרשות לעמוד בסטנדרטיים מחמירים של בקרת איכות.
דרכנו ניתן לרכוש את המכונות של החברות המובילות בעולם בעלי תווי תקן אירופאים.

קנייה ומכירה מכונות יד 2

חברת טופז מסחר ושירותים מתמחה בקנייה ומכירה של מכונות יד 2 מכל הסוגים. אצלנו כל מכונה עוברת בדיקה מקפידה ע''י טכנאים מורשים ומנוסים. המכונות נמכרות במחיר זול בעשרות אחוזים בהשוואה לדגמים החדשים.
רוצה לקבל הצעת מחיר למכונה יד 2? כל שנותר לחייג אלינו!

יצירת קשר:

קצת עלינו:

חברת טופז מסחר ושירותים מעסיקה צוות מקצועי בעל נסיון של למעלה מ-30 שנה בתעשיית המתכת ויבוא ושיווק מכונות לתעשיית המתכת.

אנו מקפידים על העסקת צוות טכנאים מנוסה ומיומן, העובר הכשרה אצל היצרניות המובילות בעולם.
כל אחד מאנשים הצוות עובר חפיפה תקופתית, ואנו דואגים שיכיר את התקלות השכיחות ויחזיר את המכונה לתפקוד תקין בפרק הזמן הקצר ביותר.

בין לקוחות החברה

חברתי: